meserias in bricolaj: un link pentru linistea mea :)

7/8/17

un link pentru linistea mea :)

linkul nevesti-mii :)

meniu personalizat pentru nevasta-mea


am primit intrebari pe mail despre link-ul ala ciudat, plasat in dreapta-sus, pe meniul cu paginile de pe blog. ma simt dator sa va explic. e pt nevasta-mea, asa cum ii zice si numele :)













pisici mancatoare de boabe

la noi in casa, ea cumpara online boabe pt caini si pisici. am nenumarate exemplare, care mai de care mai mofturos si mai mancacios. cum ziceam, cumpara si ea ca tot omul: online. acuma, eu ii tot zic sa plece la shopping de pe blogul meu, pentru ca acel comision, cat o fi el de mic, sa-l iau eu, nu altcineva. 

ea nu o face insa decat rareori. doar o data la patru-cinci sedinte de shopping. de ce? pai, intotdeauna vine cu acelasi raspuns: e greu, link-urile sunt ascunse prin postari, n-are ea timp sa le caute. plus ca uita de ele daca nu ii sar in ochi etc. deci eu sunt de vina, evident...
caini mancatori de boabe


pentru linistea mea, am hotarat sa o ajut: am creat un link special pentru ea si i l-am asezat in pagina la vedere. mai vizibil de atat nu se poate :)

ce sa zic, eu mi-am rezolvat o problema casnica. sper ca nu va incurca...

spor!

No comments:

Post a Comment