meserias in bricolaj: bec cu senzor de miscare

2/1/18

bec cu senzor de miscare

bec led cu senzor de miscare

becul care economiseste pentru tine


sunt adeptul economiei de energie electrica, asa ca-mi cumpar cam tot ce misca in domeniu pentru a reduce factura enel. am tot vorbit aici pe tema asta: 
economie-curentlumina-mai-ieftinabecuri-soclurilampa-cu-senzor-de-miscare


acum am gasit ceva mai destept decat lampa cu senzor de miscare: becul cu senzor de miscare! scoti intrerupatorul la pensie. lasi lampa aprinsa tot timpul, iar becul sesizeaza cand e cazul sa se aprinda. cand nu mai e nimeni in raza sa de actiune, se stinge singur.






becul asta e cu led, deci oricum consuma putin, iar prin inglobarea unui senzor de miscare a rezultat un bec compact si complex, cu functionare optimizata la maximum. as zice ca asta e cea mai desteapta varianta de folosire a energiei electrice. desteapta, ieftina, simplu de utilizat.

    bec vs lampa
  • costuri mai mici: nu mai cumperi o lampa cu senzor de miscare, iei direct becul si-l pui in fasungul lampii pe care o detii deja

  • arata mai bine: dispar din peisaj urateniile alea de senzori de miscare. acum sunt plasati discret direct pe bec

  • manopera mai putina: nu mai necesita tragerea de fire suplimentare intre lampi si senzori (adica spargerea peretilor si repararea lor sau tragerea firelor prin jgheab aplicat pe perete)

ce sa zic, becul asta mi se pare tipul ideal de evolutie tehnologica. 


bec led cu senzor de miscare

domeniul de utilizare pentru aceste becuri este foarte larg intr-o gospodarie: in camara, in beci, in holuri intunecoase de trecere, pe casa scarii, in fata usii de intrare, in baia de serviciu etc. personal, am instalat unul intr-o camara unde uit tot timpul lumina aprinsa, altul intr-un hol mic, iar al treilea il tin de rezerva. gasesc eu unde sa-l plasez. sau ma joc cu el cand ma plictisesc :)


am pus un video pentru a cronometra impreuna cat ramane becul aprins dupa ce inceteaza miscarea: cam 35 de secunde.




later edit: 
m-a intrebat un amic cat bate senzorul. eu am facut o proba si a mers la 5,8m. mai mult de atat nu pot incerca. nu-mi permite dimensiunea casei si a sarmelor cu care alimentez becul :). uite in video proba:




daca ti se pare ca ti-ar fi de folos, uite-l aici de vanzare online bec cu senzor de miscare.
spor!

No comments:

Post a Comment