meserias in bricolaj: masa de gradina din glaf pvc

6/14/15

masa de gradina din glaf pvc

masa din glaf pvc

masa gradina 2


asta este o mini-postare, continuare la cea anterioara. daca tot am vorbit despre mese de gradina, d-alea destinate unui mediu ostil de utilizare, iti arat o alta masa facuta de mine pentru lasat in ploaie, la viscol, sub razele soarelui etc.











masa asta e chiar banala. soclul e un cadru de cornier de 40, de masura pe care o vrea muschiul tau. sudezi cu asta aparatul de sudura, eventual fixezi piesele una de alta cu ajutorul astuia coltar-sudura, vopsesti fieratania si va avea o viata lunga indiferent de vreme.

tablia acestei mese improvizate este cea pe care sa zicem ca am inventat-o eu, astfel incat sa corespunda cerintelor dure oferite de mama natura.e de fapt o improvizatie civilizata, in functie de ce se gaseste pe la magazin. am folosit pe post de tablie niste bucati de glaf (pervaz) din pvc. astea-s destul de scumpe, dar sunt magazine care vand resturile taiate la pret redus, undeva la 50%.

oferta e destul de larga atat ca dimensiune cat si culoare. eu am folosit glaf alb de 30 cm adancime, ca asa se potrivea la cadrul meu, gandit sa sustina un gratar electric, pe care sa-l folosesc atunci cand nu am chef sa fac focul. (apropo, pentru momentele in care vrei sa faci doar o friptura sau vreo 4 mici, deci n-are rost sa arzi un sac cu carbuni, gratarele electrice sunt foarte tari)

prinderea glafului in cadrul metalic trebuia sa indeplineasca doua conditii: sa fie discreta si inoxidabila. plasticul e sfant pentru asa ceva. deci am folosit un tip de surub special, despre care am vorbit aici: asamblare placi pal III.
tub conector plastic /
surub cuplare cu cap plastic


la magazin le gasesti sub numele de "surub cuplare cu cap plastic". adica un tub conector din plastic filetat interior cu M6, in care prinzi un prezon, saiba si piulita sau doar un surub. daca-ti amintesti, am folosit suruburi din astea in proiectul "facem un dulap din pal", in contextul cuplarii a doua piese de mobilier alaturate.



prinderea glafului in cornierul metalic (deasupra si dedesubt)

in poza de jos vezi ca am mai folosit o bucata de glaf ca paravan in spatele gratarului, sa nu sara grasimea pe peretele casei. bucata aia nu e prinsa in suruburi, e doar sprijinita de zid. mai departe ce sa-ti zic? fripturi fericite! :)



masa pentru gratar electric

mese de gradina facute de fabrica si vesela de folosit mesele alea uite niste exemle aici: mobilier gradina1 si mobilier gradina2.






spor!

No comments:

Post a Comment