meserias in bricolaj: cheie tubulara universala

11/28/17

cheie tubulara universala

o cheie pentru aproape orice

cheie tubulara universala
gator grip



se apropie sarbatorile si am avut eu grija sa-mi fac niste cadouri. nu de alta, dar am fost cuminte tot anul, iar mos craciun stie asta :).
printre altele, mi-am luat o jucarie legata de surubareala si vreau sa ti-o prezint si tie, poate iti place.


e vorba despre o cheie tubulara careia ii zice universala, dar nu e chiar asa :). e aproape universala pentru ca poti strange / desface multe chestii cu ea: suruburi / piulite cu cap hexagonal intre 7 si 19 mm si orice alt profil nerotund, cum ar fi piulita fluture, patrata, triunghiulara, carlige etc, cu limitarea dimensionala amintita: intre 7 si 19 mm.






scula e o chestie simpla dpdv constructiv si foarte misto. poate fi antrenata prin intermediul unui profil patrat de 10. o folosesti la mana, intr-o cheie cu clichet, sau in bormasina/surubelnita, cu ajutorul adaptorului cu care este livrata.
tubulara universala gator grip,
cheia pentru orice


smecheria acestei chei universale este ca partea care se pune pe capul surubului este umpluta de pini retractabili. cand folosesti cheia, pinii care intra in contact cu capul surubului de retrag, iar ceilalti se muleaza perfect pe acesta, fac priza si il antreneaza indiferent de forma.



de ce o consider misto? pentru ca inlocuieste cu succes o trusa de tubulare, una de chei fixe si orice alta scula ai putea folosi pentru a desuruba ceva: patent, menghina cu blocare, cheia franceza etc.



adancimea maxima a piesei pe care o cuprinde cheia tubulara este de 9 mm, adica exact cat e de inaota piulita pe care o deschizi cu cheia de 19.

uite cum functioneaza. stiu, e usor sa-ti imaginezi, dar daca tot o am, iti arat. ca sa stii ce te asteapta daca-ti iei si tu una:






am vazut-o pe la teleshopping sub numele de gator grip, dar n-am dat de ea prin magazine. nu stiu de ce nu o preiau comerciantii, ca-i un gadget foarte dragutz pentru unul care surubareste.


daca ai vreun prieten cu aplecare asupra mecanicii aplicate si vrei sa i-o cumperi de mos craciun, uite-o de vanzare online aici: tubulara universala



spor!

No comments:

Post a Comment