meserias in bricolaj: sabloane dremel engraver

11/9/14

sabloane dremel engraver

dremel engraver - completare sabloane

dremel engraver sabloane


despre masina de gravat am scris aici tutorial masina de gravat. ti-am aratat cum functioneaza si ce poti face cu ea. citeste postarea aia inainte sa mergi mai departe.

acum vreau sa aduc o completare legata in special de sabloane.










pentru dremel engraver ai la dispozitie sabloane pentru scris (cifre / litere / semne de punctuatie), a caror utilizare e descrisa in text / foto / video in postarea amintita, dar si sabloane pentru desen. astea din urma tocmai mi-au picat pe mana si ar fi pacat sa nu ti le arat.


sabloane desen dremel engraver
  
sablaone scriere dremel engraver










vine craciunul, oamenii cu talent se apuca de proiecte artistice, asa ca sabloanele astea as zice ca pica tocmai bine. eu recunosc: talentul artistic m-a ocolit de departe :). insa asta nu ma impiedica sa inteleg utilitatea unor scule sau accesorii in mana potrivita. deci recomand asemenea chestii de cate ori le gasesc.

iti vorbesc azi despre bucatile astea de plastic pentru ca iti pot fi de folos in realizarea unor manopere artistice complexe, in care poti combina desenul liber cu modelele standardizate, realizate cu sablonul.

odata ce am enuntat tema, constat ca nu mai am nimic de zis :)

mai pot doar sa-ti arat doua exemple de utilizare a unui sablon pentru desen cu dremel engraver. uite in video operatiunea de gravare cu sablonul de desen pe o foaie de tabla vopsita electrostatic si pe o bucata de tabla din inox:







daca tot suntem meseriasi, e clar ca n-o sa ne limitam la sabloanele oferite de fabricant. cine vrea, isi poate produce propriile sabloane cu modelele care-i sunt necesare. faci unul cu modelul dorit, apoi il reproduci la infinit cu masinaria de gravat.

uite masinaria vanduta fara sabloane aici dremel engraver si cu sabloanele incluse aici engraver + sabloane



spor!

No comments:

Post a Comment