meserias in bricolaj: perlator cu led si senzor temperatura

11/6/16

perlator cu led si senzor temperatura

chiuveta luminoasa doi

perlator chiuveta cu
senzor de temperatura

am mai scris despre acest gadget aici dus-cu-leduri si aici baterie-chiuveta-cu-led. acum reiau subiectul pentru ca am cumparat de la lidl o jucarie noua: un perlator cu led si senzor de temperatura. jucaria asta se monteaza la orice baterie si functioneaza pe baza energiei produse de jetul de apa. deci nu e cazul sa-ti faci griji ca are baterie, ca trebuie schimbata cand se consuma, chestii d-astea. o montezi si merge pana moare.





perlator led lidl
cred ca in postarile pomenite mai sus ti-am mai zis cum functioneaza perlatorul asta, deci nu e cazul sa repet. sa-ti zic ce diferente notabile sunt intre jucaria de acum si aia prezentata anul trecut. 
  • ala era luat de pe alibaba, costa sub un euro. asta e din magazin de la noi, costa vreo 5 euro
  • ala mi-a venit la 3 saptamani dupa ce am dat comanda. pe asta l-am luat imediat dupa ce l-am platit
  • ala se aprinde in toate culorile curcubeului, indiferent de ce trece prin teava bateriei. asta lumineaza in functie de temperatura apei


senzorul de temperatura schimba culoriile astfel:
  • apa rece (<30˚ C) - lumina albastra
  • apa calda (31-39˚ C) - lumina verde
  • apa fierbinte (>40˚ C) - lumina rosie

n-am verificat cu termometrul corectitudinea afirmatiilor tiparite pe instructiuni, dar ii cred pe cuvant.


adaptor perlator
perlatorul vine la pachet cu garnituri si cu doua adaptoare de montat pe baterie. adaptorul se infileteaza in perlator (cu filetul de diamentru mai mic), apoi in teava de la baterie. piesele se strang cu mana pe garnituri, deci nu ai nevoie de chei speciale.








tip: mare grija la montaj! filetul e din plastic si trebuie potrivit exact. daca intra stramb si fortezi strangerea, strici filetul si arunci jucaria la gunoi.

!! cand pui piesele in contact, apasa-le una pe cealalta si invarte-le intai ca si cum ai vrea sa le desurubezi. faci treaba asta pana vezi ca sunt perfect centrate si coaxiale. cand cand sunt pe pozitie o sa simti la mana ca s-au asezat una pe alta si o sa auzi un "țac". uite in video un exemplu cu alte piese din plastic, sa intelegi ce vreau sa zic prin acel "țac" :)



filetele celor doua adaptoare sunt identice. unul e insa mai inalt ca celalalt pentru cazul in care gaura din teava bateriei tale e mai adanca. scoate perlatorul vechi si vezi care dintre adaptoare se potriveste.


uite in video cat de simplu se monteaza si cum functioneaza.


daca vrei sa iti iei asemenea gadget, sa stii ca n-am prea gasit online. am gasit insa dus cu led. si mai poti sa cumperi banda led pe care sa o montezi sub cada, sa arate ca un ozn :)



spor!

No comments:

Post a Comment