meserias in bricolaj: deszapezire cu suflanta

1/11/17

deszapezire cu suflanta

viscol la comanda

deszapezire cu suflanta

ne-a turnat mama natura juma’ de metru de zapada in cap si toata lumea a iesit la lopata. e bine, mai facem si noi ceva muschi...

n-a fost sa fie zapada lipicioasa, densa, care poate fi indepartata usor cu lopata. asta de acum e pufoasa, deci lucrul cu metode clasice e cam ineficient. la fiecare cursa indepartezi doar vreo 384 de fulgi :)







eu am incercat azi (si pot spune ca nu a iesit chiar rau) sa spulber zapada cu suflanta de frunze. am starnit viscolul meu personal, ca sa zic asa. si ma gandesc sa-ti pasez si tie pontul, poate il folosesti. daca nu la ninsoarea asta, poate la urmatoarea.

nu sustin ca o sa poti deszapezi 100%. in mod sigur n-o sa indepartezi zapada batatorita de la ninsoarea trecuta. dar pe asta proaspat asternuta sigur o sufli. totul e sa te misti repede, pana nu se aseaza, pana nu se batatoreste, pana nu incepe sa se topeasca si sa se taseze.

nu sustin ca o sa economisesti prea mult efort, dar dai un pic la lopata, te mai odihnesti un pic cu suflanta in mana, treci din nou la lopata samd.

mai mult de atat nu am ce sa-ti zic. pune suflanta la treaba si fa-ti propriul viscol :)

uite o demonstratie:




daca n-ai suflanta, ia una de aici: suflanta. daca nu stii cum functioneaza, citeste aici: suflanta-aspiratorul-de-gradina

daca nu stiai, suflanta skil, folosita la joaca asta, e marca a grupului  Bosch Home Page


spor!

No comments:

Post a Comment