meserias in bricolaj: bricheta arc electric

1/5/18

bricheta arc electric

fulgere la comanda


bricheta arc electric

e clar ca am dedicat inceputul de an gadget-urilor. azi iti mai arat unul. e vorba despre ultima mea achizitie: o bricheta cu arc electric! 

eu si zeus ce mai producem asa ceva. nu stiu cum proceda el, da' eu tre' sa apas pe un buton :)


ma bucur ca am luat-o si mi-am completat colectia jucariilor care produc foc.


o bricheta e o bricheta, deci despre asta chiar nu am ce zice. trebuie doar sa ti-o arat. nu e o scula, e o jucarie de inalta tehnologie, ultimul racnet in domeniul brichetelor, asadar un cadou foarte misto.


eu o primit-o de la mos craciun. se pare ca insemn foarte mult pentru el :)



bricheta este livrata alaturi de un cablu usb, care te ajuta s-o incarci la laptop sau la orice incarcator de priza sau masina cu iesire usb, apoi o folosesti la ce vrei tu.
bricheta arc electric + cablu usb


nu incurajez fumatul, asa ca nu spun nimic despre domeniul de utilizare. fiecare face ce vrea cu ea. priveste-o ca pe o unealta de produs foc. iar focul e la randul lui o unealta in mana omului. ce faci cu el e treaba ta.




pot spune insa ca bricheta asta cu arc electric se preteaza la toate activitatile cu putinta. e tipul de jucarie pe care o scoti din buzunar la club si agati gagici, dar e si tipul de unealta pe care o folosesti ca sa aprinzi focul sub ceaunul de jumari, dupa ce tocmai ai taiat porcul. sau aprinzi lumanarile in biserica. intre acestea sunt nenumarate alte variante de a o folosi. alegerea e a ta.


fiind o bricheta de ultima generatie, cu principiu de functionare fara flacara si fara gaz, o folosesti indiferent de vreme. adica, nu este sensibila la conditiile meteo vitrege pentru foc, apesi butonul si se aprinde in conditii de uragan ori in aer foarte umed. totul e sa fie incarcat acumulatorul.
apropo, bricheta asta e alimentata de un acumulator litiu-ion, din categoria heavy duty, deci nu trebuie s-o incarci zilnic.

iti arat bricheta, dar si un detaliu cu electrozii in momentul formarii arcului electric. ma incanta, asa ca l-am filmat din toate unghiurile. si inca nu m-am plictisit :)

uite-o cum functioneaza:



am vazut-o pe piata in varianta cu un arc electric si cu doua. daca-ti place sa fii zeus, iti poti lua una de aici: bricheta arc electric online



spor!

No comments:

Post a Comment