meserias in bricolaj: lampa personalizata

2/28/14

lampa personalizata

cadou meserias de 1 & 8 martie




lampa personalizata de 1 & 8 martie

m-am gandit sa produc ceva pentru 1 si 8 martie, doua mari sarbatori ale femeilor.
(intre noi fie vorba, teoretic doar 1 martie ar fi sarbatoarea lor, caci 8 martie e oficial ziua mamei. practic, meseriasele noastre au confiscat ambele sarbatori. sa le fie de bine. nu de alta, dar merita)

asadar, toate gagicile asteapta ceva pe 1 SI pe 8 martie: meseriasa, nevasta, fosta nevasta, amanta, toate :)) sa le oferim, zic!
pentru una din cele doua ocazii poti cumpara ceva. de cealalta sarbatoare insa ai putea sa oferi o mostra de maiestrie in bricolaj. un cadou in care pui un pic de ingeniozitate si pricepere. evident ca ei ii zici ca ai pus mult suflet :)
 






cu dorinta asta in cap, mi-a venit o idee. fac o lampa cu leduri personalizata special pentru aceste zile: lampa LOVE! e cuvantul la ordine pe facebook, pe net, prin magazine, la tv, deci e la fix.

(deschid din nou o paranteza: nu te speria, a fost un proiect foarte simplu. l-am facut intr-o ora cu tot cu pauze si fara sa ma consum prea tare. dar asta ramane intre noi. sa nu spui nimanui, in niciun caz meseriasei tale! zi-i si tu ca a fost foarte dificil. cine stie, poate primesti o recompensa disproportionat de mare :)

pe scurt:

proiectul inseamna urmatoarele faze: iei un panou de lemn, scrii cuvantul, tai cu pendularul, slefuiesti, faci un soclu, infigi cuvantul in soclu, lipesti banda cu leduri pe spate, o alimentam cu curent, gata!

pe lung, acum:

proiectul lampii, faza initiala

  • orice actiune profi incepe cu un proiect realizat cu seriozitate maxima :). m-am asezat la planseta si am intocmit o schita, doua, am analizat cam cum as putea pune in opera ideea si am ajuns la o varianta de lucru





  • a urmat executia: taierea cu pendularul, slefuirea cu multifunctionala clona dremel (e mai eficienta si ajunge acolo unde nu incape slefuitorul), gaurirea ΓΈ8 pentru prinderea pe soclu in dibluri striate din lemn, pauza
 
  • pana aici a fost usor, dar am ajuns la soclu. cum sa-l fac? sa fie o prisma dreapta, ca-n schita initiala? n-oi gasi eu ceva mai de efect? si mi-a venit ideea sa-l fac in forma de "YOU", ca se completa bine. dupa alt minut de gandire am ajuns la concluzia ca "LOVE YOU" e prea putin. daca-i atasez un "I" devine perfect

deci, modificare de proiect (mi se intampla des). in prima varianta era oricum prea simplu, meseriasele noastre merita mai mult!




  • a urmat sedinta a doua de taiere si slefuire. plus alte gauri de 8 pentru dibluri (de prins piesele una de alta).
  • am mai lipit pe spate banda de leduri, am bagat-o-n priza si am incheiat. abemus lampa :)








ce zici, a fost suficient de simplu? fa si tu una!


fa una si luna viitoare. cel mai greu e sa te hotarasti ce mesaj folosesti. asta cu "I LOVE YOU" merge acum, dar in iunie? poti sa pui numele meseriasei tale, numele tau, echipa de fotbal, partidul, marca preferata de masina, vreun citat din shakespeare etc. restul e banal.
inchei postarea cu urarea de 1 & 8 martie: sa-ti traiasca ce ai acasa: mama / meseriasa / nevasta / amanta / ce vrei tu!

(daca nu vrei sa fabrici tu o lampa, dar nu-ti convine nici sa dormi pe pres pentru ca ai venit cu mana goala, cumpara una gata facuta si o personalizezi cu o carioca, lipesti o poza pe ea, agati o jucarie etc: lampi). eventual, zici si "i love you" cand o daruiesti. femeile apreciaza asta.


spor!

No comments:

Post a Comment