meserias in bricolaj: mi-am luat scula prin programul "rabla"

11/12/13

mi-am luat scula prin programul "rabla"

primul macallister din viata mea

pendular dat la rabla


dupa cum am scris in postarea anterioara, am cautat printre scule si am gasit un pendular mort, numai bun de dat la programul rabla de la hornbach. l-am dus, l-am pupat pe frunte si l-am aruncat in cosul imens, unde-si va petrece eternitatea alaturi de alte scule decedate in accidente, de boala sau de batranete :)



iata ce am luat in schimb (cu reducerea de 100 RON): un ferastrau sabie. un monstru de masinarie cu care poti demola sau construi.
scula m-a costat 370-100=270 lei. daca arunci un ochi pe preturile altor ferastraie similare vei intelege de ce l-am cumparat. si, pe langa pretul ok, mai are si 5 ani garantie!
 
ferastrau sabie macallister

eu l-am luat in primul rand pentru activitatile din gradina (taierea crengilor prea groase ca sa le retezi cu foarfeca). e mai simplu sa umbli dupa tine cu scula asta decat cu drujba. plus ca imi pare mai putin periculoasa ca drujba. dar asta nu inseamna ca ma voi limita la taieri de crengi. sigur o sa-l folosesc si in alte scopuri, ca doar stie sa taie plastic, lemn pana la 20 cm grosime si metal pana la 2 cm grosime.

pana acum am folosit scula asta in varianta de aici http://www.bosch-professional.com/ro/ro/gsa-1300-pce-26205-ocs-p/. ala e un ferastrau profesional, puternic, cu adancime de taiere si cursa a panzei mai mari decat ofera scula noua. bineinteles ca si pretul e altul. dar nici ce am cumparat acum nu e de colo. asa ca ma pregatesc sa folosesc noul meu macallister si sa compun o postare in care sa-ti povestesc si sa-ti arat ce stie sa faca si ce putere are monstrul asta.

No comments:

Post a Comment