meserias in bricolaj: scule macallister

11/11/13

scule macallister


oferta de nerefuzat

programul rabla pentru scule

am trecut in week end prin hornbach si am dat de o promotie de-a dreptul interesanta.


e un program "rabla" pentru scule electrice, care iti ofera o reducere de 100 ron la cumpararea unei scule macallister daca te duci cu o vechitura. programul a inceput pe 4 noiembrie si tine pana la sfarsitul anului, ceea ce nu-i rau deloc. adica, e misto sa faci shopping in "vinerea neagra", dar aia tine o zi. pentru sculele astea, "vinerea neagra" va tine o jumatate de anotimp :)






ok, pana la urma oferte d-astea am mai vazut, nu ma dau pe spate. de ce mi s-a parut totusi foarte tare? pentru ca garantia la sculele noi este de 5 ani! 5 ani? in conditiile astea, mai ca-mi doresc sa iau o scula, sa o folosesc si sa moara dupa 4 ani si 10 luni, ca s-o schimb cu una noua. care va avea si ea garantie!

 
m-am intrebat ce-i cu brandul asta, macallister, convins fiind ca e made in china (nu ca ar fi un lucru rau, chinezii fac totusi destule masinarii fiabile). raspunsul la intrebarea asta a fost plin de surprize
- surpriza #1: sunt scule nemtesti, macallister fiind brandul hornbach (ca fel cum aro e marca grupului metro, 365 e marca proprie mega image, nr.1 e a lui carrefour, real quality e a lui real sau kaufland are k-classic). deci e produsa de un fabricant de scule special pt lantul asta de magazine
- surpriza #2: masinariile incluse in program sunt scule semi-profi, nu hobby, deci sunt facute sa reziste in conditii grele de utilizare. acuma, sunt la fel de sceptic ca tine, asa ca ma-ntreb si eu daca n-o fi ceva bull shit publicitar in afirmatia asta, dar un rationament economic ma face sa cred ca astia vorbesc serios. nu cred si-ar permite sa acorde un cincinal garantie la scule proaste, care mor repede, ca ar intra in faliment
 
in promotia asta intra cam tot ce ti-ai putea dori in materie de scule electrice: surubelnite cu acumulator, surubelnite cu alimentare la 220 V, bormasini cu percutie cu acumulator, bormasini cu percutie alimentate la 220 V, ciocane rotopercutoare electrice, ciocane rotopercutoare pneumatice, flexuri, ferastraie circulare, masini debitat canale, ferastraie pendulare, slefuitoare, rindele electrice, masini de frezat, masini de amestecat si ferastraie universale (tip sabie). in poza vezi toata gama, iar daca vrei detalii arunca un ochi pe site-ul lor

scule din promotie

hai sa inchei. n-am pus mana in viata mea pe o scula macallister, insa ma bate gandul sa rezolv problema asta. cu 5 ani garantie nu as fi foarte ingrijorat de investitia mea. nu stiu ce faci tu, dar eu ma voi uita printre sculele mele sa vad daca am vreo mortaciune de dat.
 

spor!

No comments:

Post a Comment