meserias in bricolaj: dus cu led termosensibil

12/15/17

dus cu led termosensibil

baie de lumina pentru meseriasa ta 

cap dus termosensibil


am mai scris pe tema asta aici dus-cu-leduri, atunci pusesem mana pe un dus cu leduri multicolore, care lumina ca un pom de craciun, indiferent de temperatura apei. acum am unul termosensibil, adica d-ala care prin culoarea ledului aprins iti indica si temperatura apei.






cred ca e tocmai bun de cadou pentru meseriasa ta. sau, mai exact, e un cadou si pentru tine, avand in vedere ca sub dusul ala incapeti amandoi si, pare-se, va puteti bucura impreuna de spectacolul luminos. nu ca m-as pricepe, dar asa am citit eu intr-o carte :)



cap dus led termosensibil cu garnitura

acuma, fiind vorba despre un dus banal, tot ce e de zis e ca se monteaza usor: il desurubezi din olandeza pe ala vechi, ii pastrezi sau nu garnitura si il insurubezi pe asta. care, sa nu uit, vine de la furnizor cu propria sa garnitura cu sita. daca nu ti se pare clara procedura, uita-te in linkul de la postarea veche, ca acolo am pus si un video cu schimbarea propriu-zisa.

uite-l cum functioneaza:



nu mai lungesc vorba, ca n-am cu ce. iti ofer doar un panseu de amator: nu strica un pic de culoare in timp ce esti sub dus cu... de fapt, nu mai zic nimic, ca asta e blog de meseriasi, nu de relatii. ideea e ca lumina aia sa fie de culoarea potrivita, sa nu va opariti sau sa inghetati.

eu ma bucur de jucaria asta. iti urez sa te bucuri si tu. ma rog, voi... :)


uite niste modele disponibile online: cap dus led si cap dus led multicolor


spor!
si craciun fericit!

No comments:

Post a Comment