meserias in bricolaj: set adaptor cheie clichet

12/19/17

set adaptor cheie clichet

adaptor cheie: 1/4, 3/8 si 1/2

orice bit in orice cheie


ti-am mai zis ca am avut grija sa-mi iau singur cadouri de craciun. nu-mi place sa ma bazez pe altii :)



printre altele, mi-am luat si un set de adaptoare pentru cheile cu clichet, care ma ajuta sa potrivesc orice bit sau cap de cheie tubulara la surubelnita electrica sau la orice altceva vreau eu sa mai folosesc pentru a strange / desface suruburi.




acuma e clar ca, daca ai capetele astea, ai deja si cheile potrivite, adica alea cu antrenare pe profil patrat de trei marimi, si anume 1/4”, 3/8” si 1/2”. deci nu-ti trebuie neaparat adaptoarele astea. dar si cand le ai, se schimba in bine statutul tau de meserias :)

lasand gluma deoparte, adaptoarele sunt utile pentru ca te ajuta sa extinzi un pic folosirea bitilor / tubularelor. cu adaptorul potrivit, poti invarti chestiile astea cu aproape orice.

chei clichet si adaptoare

nu am nimic spectaculos de adaugat pe tema asta. probabil ca e o ticneala de-a mea sa consider ca in calitate de meserias e misto sa ai toate adaptoarele din lume. de fapt, la mine, ticneala e extinsa la toate sculele. da, vreau sa le am pe toate. sau macar sa pun mana pe ele si sa vad cum functoneaza. asa ca eu mi-am luat adaptoarele care-mi lipseau.





biti si tubulare
e adevarat ca atunci cand iti arde buza dupa un adaptor d-asta nu-l gasesti si nici n-ai timp sa-l cauti, deci te descurci cu altceva. dar trebuie sa recunosti ca e un confort psihic sa stii pur si simplu ca le tii ascunse pe undeva pe acolo, prin atelier. injuri ca nu le gasesti, dar macar te bucuri ca le ai :)






daca vrei sa ti le iei, uite aici toate adaptoarele din lume: adaptoare chei.



spor!

No comments:

Post a Comment