meserias in bricolaj: bosch ixo: scula, nu jucarie

3/31/14

bosch ixo: scula, nu jucarie

bosch ixo

surubelnita bosch ixo


stiai ca surubelnita 
 bosch ixo e cea mai bine vanduta scula electrica din lume? eu nu. am aflat de curand. dar nu ma mir.

dupa ce am vazut-o si am trecut peste aparentele de jucarie, am pus mana pe ea. m-am trezit ca sunt foarte bine "inarmat", fara sa ma incarc cu un bagaj greu si voluminos.


nu stiu cum esti tu, dar mie nu-mi place sa car multe scule dupa mine, asa ca sunt intr-o permanenta cautare de masinarii potente, usoare si mici. in privintza surubelnitelor am gasit versiunea perfecta: bosch ixo. m-am simtit ca la trecerea de la desktop la laptop. pentru ca ixo asta e mignon, cu muschi, iar acumulatorul tzine pana te plictisesti.








 
bosch ixo + biti
intai iti spun ca e o scula de generatie noua, alimentata de un acumulator cu tehnologie litiu-ion, d-ala care tine mult, se descarca doar cand folosesti masinaria, nu are efect de memorie etc. am zis mai multe despre el aici tutorial-gluepen-bosch.

scula are si un maner senzational: acoperit cu cauciuc, de forma perfecta. ti se muleaza in palma si scula devine un prelungitor al mainii tale. ofera priza buna si e gandit ergonomic, cu butoanele de declansare si schimbare de sens apropiate, astfel incat le actionezi rapid si fara efort.





scula are cateva leduri care-ti transmit informatii despre nivelul de incarcare al acumulatorului si sensul de rotatie al sculei. mai e si un power light, ledul orientat fix catre zona de lucru (pe asta o sa-l vezi in video). 


leduri bosch ixo
in varianta standard masinaria e livrata cu un set de 10 biti (cruce, imbus si torx) si o folosesti la insurubat / desurubat lucruri. nimic special de spus aici.

ce o deosebeste de alte surubelnite sunt accesoriile foarte inteligente pe care le poti monta: adaptor excentric, adaptor unghiular si dispozitivul de reglare a momentului de torsiune.
accesorii bosch ixo


daca le ai pe astea poti insuruba in apropierea marginilor, poti insuruba dupa coltz si poti controla strict forta maxima de strangere.

gasesti accesoriile astea, dar si altele, in linkul de la finalul postarii






bosch ixo vino (tirbuson)

recunosc insa ca scula asta mi-a atras atentia prin altceva. vei vedea in demonstratia video ca am ales sa filmez un accesoriu drag sufletului meu :)
si m-a cucerit pentru ca e de folosit nu la munca, ci la distractie: tirbusonul!









 





totul e sa ai vinul potrivit la temperatura potrivita, pahare curate si meseriasa pregatita sa savureze licoarea alaturi de tine. pui tirusonul in surubelnita, asezi ansamblul pe sticla de vin si extragi dopul printr-o simpla apasare de buton. ce faci apoi e alta discutie. dar tine cont de reclama aia cu drink responsibly!



(nu ma injura pentru filmarea asta. am facut-o cu camera rasturnata ca sa poata incapea in cadru si sticla, si scula)


daca tot vorbim despre accesorii atipice, pe langa tirbuson mai poti atasa la masinarie o rasnitza de piper / condimente si o suflanta de aer pentru gratar.

e o metoda ingenioasa a celor de la bosch de a scoate sculele din atelier si a le aduce in viata noastra de zi cu zi. in viziunea lor, o scula nu mai inseamna neaparat santier sau reparatie. poate fi prezenta in viatza noastra si in alte moduri.

tocmai aspectul asta a facut ca bosch ixo sa fie privita / vanduta mai degraba pe post de gadget funny. dupa cum vezi, si eu o prezint in postarea asta ca gadget de week-end. dar nu te lasa pacalit de aparentze: ixo nu e jucarie, e scula de scula!



masinaria o gasesti aici bosch ixoaccesoriile sunt aici accesorii bosch ixo.

ma intorc la tirbuson. daca vrei si un vin special ca sa-l deschizi cu aceasta scula deosebita, uite aici un ghid video wine master. te va ajuta sa alegi ceva bun.






spor!

No comments:

Post a Comment